Vragen?

Check de 12 meest gestelde vragen

  1. Hoe werkt 123bied ?

    Voor de werking van de website raden wij je aan om de volgende pagina even goed door te nemen: Hoe werkt 123bied
     
    Ieder bod dat je plaatst kost je één credit. Dit verhoogt ook de prijs van het product met één cent.
     
    Indien er binnen de laatste minuten een bod wordt overboden dan springt de timer terug. Dit zodat andere bieders ook de gelegenheid hebben om nog te bieden.
     
    Staat de timer op GESLOTEN en ben jij de laatste bieder ? Dan heb jij de veiling gewonnen !
     
  2. Wat is het biedhulpje en hoe werkt dit ?

    Indien je niet in de gelegenheid bent om zelf handmatig te bieden, of hier geen zin in hebt, dan kan je jouw biedhulpje gebruiken.

    Het biedhulpje vindt je op iedere veilingpagina (rechts onder de biedhistorie). Daar kan je het aantal biedingen invoeren dat je automatisch wil laten plaatsen.

    Jouw biedhulpje plaatst het aantal door jou ingevoerde biedingen, binnen de tijd. Let wel: er kunnen nooit meer biedingen worden geplaatst dan je nog aan credits hebt.

  3. Hoe weet ik wanneer ik een veiling heb gewonnen ?

    Wanneer je een veiling wint dan staat jouw biedersnaam als laatste bieder weergegeven bij de veiling. De veiling zelf is voorzien van de tekst “gesloten”.

    Ook ontvang je automatisch een email van ons.

  4. Wanneer sluit een veiling ?

    Door ieder geplaatst bod stijgt de prijs van het product met één cent. Hierdoor kan je de populairste producten winnen voor een fractie van de winkelprijs.

    Is de laatste minuut van de veiling ingegaan ? Dan springt de timer 10 seconden terug na ieder bod. Dit zodat andere bieders ook nog de kans hebben om een bod te plaatsen.
     

    Wordt er niet meer geboden, dan sluit de veiling en verschijnt de tekst: GESLOTEN in beeld. Bieden is dan niet meer mogelijk. De winnaar is de bieder die als laatste heeft geboden. Deze naam staat dan ook vermeldt als winnaar

  5. Wat is een voordeelcode ?

    Een voordeelcode is een aanbieding die je van ons ontvangt tijdens bepaalde acties. Met een voordeelcode krijg je veel extra credits wanneer je een biedpakket koopt.

    Het enige dat je hoeft te doen is de ontvangen voordeelcode in te voeren in het daarvoor bestemde veld, nadat je je biedpakket hebt gekozen, op onze biedpakketten pagina.

  6. Ik heb per ongeluk geklikt op “Koop Nu”, maar ik wil het product niet.

    Geen paniek ! Er is niets aan de hand.
     
    Met de Koop Nu knop geef je te kennen het product te willen kopen onder aftrek van korting. De korting is afhankelijk van het aantal gekochte credits dat je hebt geboden op dat product.
     
    Wil je dit toch niet ? Geen probleem uiteraard ! De "Koop Nu" functie verplicht je verder tot niets.
     
  7. Komen er kosten bij als ik een veiling win of product koop met korting ?

    Daar kunnen wij heel kort en duidelijk over zijn: NEE

    Wanneer je een veiling wint - of koopt met korting - dan zijn er geen bijkomende (verzend-) kosten. Ook geen andere kosten die we anders noemen. Je betaalt alleen de eindprijs van de veiling, that's it !

  8. Wat is het biedlimiet ?

    Je biedlimiet, of veilinglimiet, houdt in dat je maximaal tien veilingen per twee weken mag winnen en / of kopen met korting. 
     
    Wanneer je op tien veilingen tegelijkertijd het hoogste bod hebt, heb je eveneens (tijdelijk) je limiet bereikt. Je kan weer doorgaan met bieden zodra je eventueel overboden wordt.
     
  9. Hoe verwijder ik mijn account ?

    Om je account te verwijderen kan je het beste het volgende doen (op een laptop / desktop device): log in op je account en klik vervolgens links onderin op de button "Account verwijderen". 
     
    Afmelden voor de nieuwsbrief met exclusieve deals kan je doen in iedere email. Dit doe je onderaan, onder het kopje “unsubscribe from this list”. Klik daarop en je ontvangt geen mails meer van ons !
     
  10. Wat betekent het als er “Controleren” verschijnt

    Wanneer de status `controleren` zichtbaar is controleert onze server of er binnen de laatste seconde nog is geboden op de veiling. Zo ja, hoe vaak en door wie. Afhankelijk daarvan springt de timer terug.
     
    Dit omdat er meerdere mensen bieden op een veiling. De drukte is daarbij afhankelijk van het product en het tijdstip van de veiling. 
     
    Wanneer deze status langer dan 1 a 2 seconden zichtbaar is adviseren wij je om je pagina te verversen, er is dan namelijk vertraging ontstaan als gevolg van diverse mogelijke oorzaken (je browser / device en / of internetverbinding).
     
    Bieden wanneer de timerstatus 'controleren' zichtbaar is, is niet mogelijk. Dat de status ‘controleren’ zichtbaar is betekent niet dat je een veiling hebt gewonnen of gaat winnen. 
     
  11. Ik woon in België, kan ik ook meedoen ?

    Ja ! Inwoners van België kunnen ook gewoon meedoen op 123bied.

    Wanneer je een veilingproduct wint of koopt met korting dan worden die ook gewoon zonder bijkomende (verzend-) kosten verstuurd naar België.

  12. Zijn jullie producten nieuw ?

    Alle producten zijn nieuw, ongebruikt en voorzien van wettelijke Europese garantie. Net als in een (web)winkel. 

© 2020 123bied.nl. Alle Rechten Voorbehouden.